
ימי עיון
ימי עיון נחלקים לרוב לשני
קטגוריות, כאלה שמתקיימים מחוץ לארגון עבור ואצל לקוחות וכאלה שמתקיימים בתוך
הארגון עבור העובדים.
לא חשוב איזה יום עיון אתם
מתכננים לעשות או האם מדובר ביום עיון רב משתתפים או מצומצם, אבל בהחלט חשוב
להגדיר בצורה מדויקת את המשמעות של אותו יום ואיזה תועלות תרצו להפיק ממנו שכן
ימים כאלה הם בעלי משמעות רבה לארגון אשר מבססים את הארגון ותחומי פעילותו ומקנים
ידע וכלים.
הצלחת יום שכזה נתונה פעמים רבות
ביצירתיות ובחדשנות של המפיקים ובהבנתם את המטרה המדויקת.
חשוב
להיעזר בחברה מקצועית ויצירתית ולא להתפשר על הפקה פנימית שתבוצע על-ידי עובדים
שונים בארגון שכן התפשרות יכולה להוביל ליום מוצלח הרבה פחות מזה
שתכננתם.